mare mare

Much of what we’ve “heard” about BDSM and the lifestyle is wrong. Our opinions on this lifestyle and art form are oftentimes shaped by other people who have heard something about it and perhaps embellished it to the point of perpetuating myths. The truth is that BDSM is not degrading towards women, and it’s also a concept that you will find is not “scary.” And even the “pain” that is spoken of is not the type of pain people think it is.

This book is written for Doms/Masters in training. It is written for you, the average guy or gal, who doesn’t already have a closet full of leather and whips, and who really has little idea about what BDSM is besides what they’ve heard about it.

What you are going to find out, is that the Dom/Master actually has the more complicated role. The master has the task of giving pleasure and discipline to the slave or sub. A great deal of what you do as a Dom will be for the benefit of a sub. You must derive pleasure from giving, have a great desire to please a partner, and not simply take what you want.

Still interested? Good. Now that we know you’re a REAL master in training, one that will respect the rules, respect the slave you have power over, and follow protocol, you can begin your Dom training. Only then can you truly earn the utmost respect and admiration from your sub.

In Volume 1 of this series we are going to discuss:

    - How to think and act like a Dom

    - What the slave expects from you

    - What not to do and what instincts you do NOT want to follow


 Molto di ciò che abbiamo "sentito" sul BDSM e sullo stile di vita è sbagliato. Le nostre opinioni su questo stile di vita e forma d'arte sono spesso modellate da altre persone che ne hanno sentito parlare e forse lo hanno abbellito al punto da perpetuare miti. La verità è che il BDSM non è degradante nei confronti delle donne, ed è anche un concetto che scoprirai non è "spaventoso". E anche il “dolore” di cui si parla non è il tipo di dolore che la gente pensa che sia.  Questo libro è stato scritto per Dom/Master in formazione. È scritto per te, il ragazzo o la ragazza medio, che non ha già un armadio pieno di pelle e fruste, e che ha davvero poca idea di cosa sia il BDSM oltre a quello che ne hanno sentito parlare.  Quello che scoprirai è che il Dom/Master ha in realtà il ruolo più complicato. Il padrone ha il compito di dare piacere e disciplina allo schiavo o sub. Gran parte di ciò che fai come Dom andrà a beneficio di un sub. Devi trarre piacere dal dare, avere un grande desiderio di compiacere un partner e non semplicemente prendere ciò che vuoi.  Ancora interessato? Bene. Ora che sappiamo che sei un VERO maestro nell'allenamento, uno che rispetterà le regole, rispetterà lo schiavo su cui hai il potere e seguirà il protocollo, puoi iniziare il tuo allenamento Dom. Solo così potrai davvero guadagnare il massimo rispetto e ammirazione dal tuo sub.  Nel volume 1 di questa serie parleremo di:      - Come pensare e agire come un Dom      - Quello che lo schiavo si aspetta da te      - Cosa non fare e quali istinti NON vuoi seguire

Commenti

Post più popolari